با توجه به دستور اپراتور های مخابراتی و در جهت تکمیل اطلاعات حساب کاربری ، کلیه مشترکین می بایست مدارک ذکر شده در زیر را برای واحد امور مشترکین ارسال نمایند :
این مدارک تنها در جهت احراز هویت حقیقی یا حقوقی مشترک دریافت می گردد و به صورت کاملا محرمانه نزد مبنا اس ام اس محفوظ می باشد و تنها در صورت تخلف مشترک ، مدارک مربوطه جهت پیگیری به مراجع قانونی ارسال خواهد شد .
کاربر گرامی ، در صورتی که مدارک شما تکمیل نیست ، می بایست با نام شخصی که مدارکش کامل باشد ثبت نام را مجددا انجام داده و یا از بخش پشتیبانی درخواست تغییر مالیکت پنل ارسال نمایید .